søndag 10. april 2011

En veldig kort oppdatering.

Hei igjen. Her kommer en veldig, veldig kort oppdatering. Den er veldig kort, fordi pengene til utlånsdatamaskinbruk begynner å minke. Jeg har nemlig satt av penger til en voldsomt dyr greie jeg skal handle i morgen, nemlig en AKG C414 XLS. En skitbra og veldig holdbar mikrofon, som jeg kan bruke aktivt og proffesjonellt, hele resten av livet (den skal visst vare så lenge som så).

Derfor skal jeg fortelle kort:

I dag har jeg sett meg om, rundt omkring. Det er liksom ikke så mye å fortelle om det. Det må liksom ses. Jeg har også vitnet noe jeg ikke har hjerte til å fortelle om her på bloggen, fordi.. tja, det passer seg ikke helt. Det er ikke noe farlig. Kun en klein opplevelse med lokalbefolkningen, på McDonald's. Videre hadde jeg egentlig tenkt meg på kino, men det ble ikke noe av, pga. en klassisk uenighet innad i gruppa med mennesker jeg dro sammen med, om valg av film.

Jeg glemte forresten å nevne i forrige innlegg, at jeg samme dagen hadde tatt turen opp i Empire State Building, og sett utover hele byen. Det var, kanskje ikke så overraskende, litt av et skue.

Her ble det en brå slutt, men sånt skjer, når man kun har 5 min å skrive på.

Morna så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar