fredag 10. september 2010

Dag seks.

I dag har jeg vært vitne til årets første huskonsert, en konsert der elevene spiller for hverandre. Jeg skal delta på en slik konsert om et par uker, men i dag var jeg kun en del av publikum. Og det var jo ålreit. Mer er det ikke å fortelle om selve skoledagen.

 Det jeg derimot kan fortelle litt om, er rommet mitt. Rommet mitt på skolen, deler jeg som kjent med en kar ved navn Steffen. Han ser forresten slik ut, her han sitter:



I dag har vi vasket tøy, ryddet litt, og satt oss som mål å få det koseligste gutterommet på hele internatet. I alle fall et rom som er så koslig at utenforstående nesten (men bare nesten) kan begynne å mistenkeliggjøre vår heterofile legning, de gangene de eventuellt gjør en visitt. Rommet er fullt av skjønnlitteratur, presskannekaffe, grønn te, arthaus-filmer, bilder på veggene av den skandinaviske kongeslekt og mer til. Vi har også planer om å innrede rommet etter feng shui, men det får tiden vise.
Dette er min side av rommet, slik den ser ut foreløpig:



.. og på døren henger Mette-Marit og kronprinsfamilien, som informerer oss om ulike tidspunkt for måltider og kjøkkenvakter på skolen:

Dette var det mest generelle jeg kan fortelle frem til nå, og jeg håper at det var en forståelig innføring av vår visjon for rommet. Når hele visjonen antakeligvis har blitt, eller er i ferd med å bli en realitet, kommer det nok mer informasjon.

Til lykke med dåpsbarnet. Mvh. Andreas.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar