tirsdag 28. september 2010

Opptatt overalt.

Det er opptatt overalt. Alle rom jeg har noe å gjøre i her på skolen, er for øyeblikket opptatt. Øverom og studioer. Ja, det er til og med opptatt på toalettet. Men soverommet mitt, og datamaskinen min er heldigvis ikke opptatt. Derfor skriver jeg her på bloggen. Det er jo ikke noe annet å gjøre.

 I dag fikk vi besøk av Hans Magnus Ryan aka. Snah (Motorpsycho), som var gjestelærer under dagens seminar. Det var alt i alt lærerikt og inspirerende. Såpass lærerikt og inspirerende at jeg skrev ferdig et bittelite vokalarrangement til øvelseslåta jeg jobber med om dagen, og gjorde meg klar til å gå opp i studio for å fullføre noen vokalopptak. Men akk, nei. Der var det opptatt. Men det har jeg jo nevnt allerede.

 Nå venter jeg på at iPoden min skal lade seg ferdig, slik at jeg kan ta den med ut på en tur jeg akter å gå alene. Jeg aner nemlig ikke hvor mine andre venner og bekjente på skolen befinner seg for øyeblikket. Også er det jo bra med mosjon.

Takk for i morgen i går. Mvh. Andreas.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar